Dermedic - przegląd serii kremów przeciwzmarszczkowych Ars 3-4

By dermoblogg - 12/07/2017

Dermedic to jedna z Polskich marek, która króluje na aptecznych półkach. W swoim asortymencie moją produkty, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Od wrażliwych nadreaktywnych cer, przez naczyniową, suchą, trądzikową do produktów przeciwzmarszczkowych. Ceny kosmetyków są przystępne oraz często pojawiają się okazje promocyjne.
(Dla chętnych znajdziecie promocję -25%  do 10.12.2017 w Ziko Dermo. W Rzeszowie znajdziecie Ziko na ul. Grunwaldzkiej 17F koło okrągłej kładki. Będę tam również ja, gdzie chętnie pomogę Wam w doborze odpowiedniej pielęgnacji:) U góry jest zakładka "dermokonsultacje". Tam dowiecie się w jakie dni i w jakich godzinach możecie mnie znaleźć w pracy).

Wracając marki Dermedic...

Do przetestowania wybrałam dwa kremy, na dzień i na noc z lini REGENIST ARS 3 URSOLICAL , oraz serum ARS 3-4.




Linia Regenist ARS 3 Ursolical przeznaczona jest dla skóry z pierwszymi oznakami starzenia się, czyli zmarszczkami mimicznymi.

Dokładne składy znajdziecie na stronie www.dermedic.pl, zaś ja przedstawię Wam moje subiektywne odczucia.

REGENIST Stymulujący krem wzmacniający na dzień i na noc

Kremy zamknięte są w szklanym opakowaniu ze srebrną nakrętką, wyglądają minimalistycznie i elegancko. Konsystencja obydwu kremów jest lekka, dobrze się wchłaniająca,  aczkolwiek nie taka sama.

Składniki aktywne kremu na dzień:
Kompleks aktywny ARS 3° URSOLICAL. Kwas ursolowy, Witamina E, Olej migdałowy, Gliceryna, Dub Diol, Moisturizing Vegetal Micropatch, Wyciąg z korzenia żeń-szenia, Sok z brzozy




Składniki aktywne kremu na noc:
Kompleks aktywny ARS 3° URSOLICAL. Kwas ursolowy, Witamina E, Olej migdałowy, Gliceryna, Dub Diol, Moisturizing Vegetal Micropatch, Aloe Vera Gel, Phytosqualan - Skwalan, D-Panthenol




Obydwa kremy wchłaniają się szybko i nie pozostawiają filtru na twarzy, zapach jest delikatny i subtelny, który szybko się utlenia. Uważam, że jest to bardzo duża zaleta, ponieważ nie lubię mocnych zapachów na twarzy, zwłaszcza tych nocnych. Konsystencja kremu na noc jest bogatsza, ale również nie ma problemu z wchłonięciem się produktu i nie powoduje przetłuszczenia się skóry. Błyskawicznie również nawilżają skórę.

Kremy zawierają Witaminę E gdzie wiemy, że jest to składnik bardzo cenny i ważny. Jest naturalnym przeciwutleniaczem. Olej migdałowy, który silnie nawilża, uelastycznia oraz zmniejsza podrażnienia. Wyciąg z korzenia żeń-szenia,  poprawia ukrwienie skóry. Sok z brzozy, który działa oczyszczająco i regenerująco. Kwas Ursalowy- kompleks URSOLISOME działa ochronnie i detoksykująco. Silnie przeciwdziała starzeniu się skóry.

Zalety: 
-szybkie wchłonięcie się produktu
- przyjemny zapach
- nie powoduje podrażnień
- nie zatyka porów
- dobrze współpracuje z podkładem
- wydajność
- dobre nawilżenie

Wady:
Moim zdaniem każdy kosmetyk trzeba dobierać indywidualnie, odpowiednio do swojego rodzaju skóry. Jeżeli znamy swój rodzaj cery to większe prawdopodobieństwo, że kupimy produkt, który będzie nam odpowiadał. Dla mnie te kremy są dobrane idealnie.

Regenist ARS 3-4 serum korygujące zmarszczki





Jakiś czas temu pisałam o serum, co to jest, jakie ma działanie i dla kogo (dla tych co nie widzieli posta zapraszam tutaj). W skrócie :

"Serum to preparat o wysokim stężeniu składników aktywnych. Na "chłopski rozum", po prostu bogatszy składem. Działa szybciej niż krem. Ma lekką płynną lub pół płynną konsystencję, która zapewnia dobre wchłanianie się przez skórę. Możecie też znaleźć serum w postaci emulsji lub żelu. Produkt powinno się dozować w małych ilościach, ponieważ serum jest dość wydajne (2,3 krople, nie więcej) Akurat tutaj przysłowie "im więcej tym lepiej" się nie sprawdza ;) "

Składniki aktywne:
Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Kwas ursolowy, Wyciąg z korzenia różeńca górskiego, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Moisturizing Vegetal Micropatch, Kwasy AHA + L-Arginina

Regenist Ars 3-4  przyspiesza regenerację wspomagając naprawę DNA. Stymuluje proces syntezy elastyny, poprawiając spoistość i sprężystość skóry. Zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (TEWL). Redukuje istniejące przebarwienia, ujednolicając strukturę i koloryt skóry.

Moja cera potrzebuje intensywnego nawilżenia, zwłaszcza teraz gdzie wiatr i mróz dają popalić. Używam serum w formie kuracji, głównie na noc. Wykorzystuję butelkę i robię sobie przerwę. Taki zastrzyk zawsze poprawia mi wygląd cery.

Produkt ma konsystencję lekkiego żelu, który nie pozostawia nieprzyjemnego filmu. Serum mieści się w plastikowym opakowaniu z praktyczną pompką.



Kremy dermedic ARS 3 oraz serum ARS 3-4 sprawdziły się u mnie bardzo dobrze. Skóra stała się nawilżona oraz bardziej rozpromieniona. Zapach kremów sprawia, że stosuje się produkty z dużą przyjemnością.

Jeżeli macie ochotę na produkty Dermedic to przypominam, że trwa teraz promocja -25% w Ziko Dermo :)

Czy ktoś z Was używał tej serii lub innych produktów marki Dermedic ? co sądzicie o samej marce oraz o  produktach ?

Pozdrawiam
Dermokonsultantka Monika

  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Dla mojej mamy były by idealne, podobają mi się te słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla jakiego wieku są te kremy ?

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30+, aczkolwiek kremy powinno się dobierać odpowiednio do potrzeb swojej skóry, a nie patrzeć na wiek na etykietce :)

      Usuń
  3. Na szczęście jeszcze nie mam potrzeby stosowania tych kremów :D
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam wlasnie kremu nawilzajacego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję na dzień, ale mnie nie zachwyciła :/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeszcze propozycje nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię dermedic! Kiedy miałam problem ze skórą i mega alergię na wszystko, on jeden mi pomagał na suchą skórę! Zawsze już będzie moim numerem 1 wśród kremów! :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. znam firmę, moja mama bardzo często stosuje produkty od nich :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jeszcze za wcześnie na taki krem, ale konsystencja bardzo mi się podoba, więc pod tym względem, pewnie by się u mnie sprawdził :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam płynów micelarnych z tej firmy i były naprawdę bardzo fajne - delikatne dla skóry i skuteczne. A kremy z serii Hydrain kupuję mamie, która ma bardzo wrażliwą skórę i jej te kremy super się sprawdzają. A o tej serii o której piszesz nie słyszałam wcześniej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam styczności z tymi kosmetykami ale mogłabym je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem gdzie jest ta okrągła kładka w Rzeszowie:D Jak tam kiedyś będę to wpadnę do Ciebie, doradzisz mi coś na konsultacji:)
    Pozdrawiam, Cleo:*

    OdpowiedzUsuń